تریلر تازه اساسینز کرید میراژ شهر بغداد را معرفی می نماید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در حال نزدیک شدن به عرضه بازی نو مجموعه اساسینز کرید (Assassins Creed) یعنی سراب (Mirage) هستیم. به همین علت شرکت سازنده این بازی یعنی یوبیسافت (Ubisoft) در کوشش است تا هواداران را برای این بازی شوق زده کند. در نتیجه این شرکت تریلرهای مختلفی از آن عرضه می نماید و حال نوبت به یک تریلر نو از دنیای بازی رسیده است.

تریلر تازه اساسینز کرید میراژ شهر بغداد را معرفی می نماید

این تریلر تازه در رویداد گیمزکام (Gamescom) سال 2023 منتشر شد و جزئیات شهر بغداد را به هواداران نشان می دهد. طبق چیزی که در این تریلر وجود دارد ما با یک شهر بسیار با جزئیات و البته آشنا روبرو هستیم. اگر شما از افرادی باشید که عنوان اساسینز کرید: فشاگری ها (Revelations) را تجربه کردید حس آشنایی به دنیای این بازی خواهید داشت.

طبق چیزی که یوبیسافت گفته، بازی سراب شباهت زیادی به عناوین قدیمی و کلاسیک مجموعه اساسینز کرید دارد. به این معنا که این عنوان به ریشه های خود بازگشته و تمرکز بیشتری روی پارکور و داستان دارد. در سال 2017 بود که یوبیسافت با عرضه بازی ریشه ها (Origins) تغییر زیادی در مجموعه اساسینز کرید ایجاد کرد.

از زمان بازی ریشه ها مجموعه اساسینز کرید به یک عنوان نقش آفرینی و دنیا باز تبدیل شد. در گذشته هم این بازی عناصر دنیا باز را داشت ولی به این شدت نبود. همینطور اینکه عنصر نقش آفرینی هم در این عناوین به شدت بازی ریشه ها نبود. از زمان آن بازی هواداران قدیمی خواستار بازگشت این مجموعه به دوران اوج خود هستند.

یوبیسافت نیز برای بازگشت به آن دوران و راضی کردن هواداران تصمیم گرفت تا بازی سراب را عرضه کند. یک عنوان تقریباً کلاسیک که بیشتر به عناوین قدیمی این مجموعه شباهت دارد. در کنار سراب یوبیسافت در حال کار روی چندین عنوان دیگر از این مجموعه هم هست که پس از عرضه سراب در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی اساسینز کرید سراب برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در تاریخ 13 مهر (5 اکتبر) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

نکته جالب در خصوص سراب این است که می تواند خط تجاری و روند مجموعه اساسینز کرید را تغییر دهد. به این شکل که اگر استقبال بسیار خوبی از این بازی گردد امکان دارد که یوبیسافت تمرکز بیشتری روی این سبک گذاشته و مجموعه اساسینز کرید را به دوران اوج خود بازگرداند. البته باید دید که خود سراب نیز چگونه عمل خواهد نمود و در زمان عرضه در چه شرایط خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2143

به "تریلر تازه اساسینز کرید میراژ شهر بغداد را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه اساسینز کرید میراژ شهر بغداد را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید