هتل پارک حیات؛ اقامتی تکرارنشدنی در سواحل نهر دبی، هتلی با بیشترین اندازه رضایت مسافران دبی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هتل پارک حیات دبی دارای پنج ستاره است و در نظرسنجی های اجرا شده رضایت بالای مسافران را کسب نموده است. هتل پارک حیات دبی واقع در سواحل نهر دبی، دارای یک تالاب 100 متری است که به یک ساحل شنی خصوصی زیبا منتهی می گردد.

هتل پارک حیات؛ اقامتی تکرارنشدنی در سواحل نهر دبی، هتلی با بیشترین اندازه رضایت مسافران دبی

این هتل بعلاوه دارای یک استخر 25 متری در میان درختان نخل است. هتل Park Hyatt Hotel Dubai امکانات متنوع دیگری نیز دارد که در ادامه بطور مفصل به همه آن ها پرداخته خواهد داشت. هتل 2 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

مرکز خرید دبی و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین فاصله دارند. این هتل تا مارینا دبی 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. می توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دبی بصورت هوایی به این مقصد تماشایی سفر کنید و از جاهای تماشای دبی مانند: خانه شیخ سعید آل مکتوم، ساحل کایت دبی، باغ پروانه های دبی و ... نیز تماشا فرمایید. در ادامه به توضیحات مفصلی در رابطه با امکانات و اتاق های هتل پرداخته خواهد شد.

امکانات عمومی هتل پارک حیات دبی

این هتل امکانات متنوع و بسیار زیادی دارد که با توجه به معماری و طراحی خاص آن می توانید اقامت بسیار خوبی را در آن تجربه کنید. اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش ها و حتی اتاق ها نیز قابل دسترسی است. از نظر بهداشتی و آرایشی نیز امکانات هتل بسیار کامل است. خدمات آرایشی و مراقبتی از پوست و مو نیز در این هتل به مسافران ارائه می گردد.

سونا، اسپا، استخر روباز، زمین گلف، قایق های تفریحی و ... همگی می توانند برای گذراندن اوقاتی خوش در این هتل به مسافران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت یاری نمایند. ورزشکاران می توانند از باشگاه ورزشی مجموعه استفاده نمایند. صرافی موجود در هتل Park Hyatt Hotel Dubai می تواند ارز مورد احتیاج شما را در اختیار شما قرار دهد. صندوق امانات نیز وسایل شما را بصورت امن و مطمئن نگهداری می نماید. پارکینگ این مجموعه آماده ارائه خدمات بصورت رایگان است. آسانسور نیز در ساختمان این مجموعه وجود دارد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هندی، ژاپنی، کره ای، اسپانیایی، عربی و ... آشنا هستند. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی نیز هست. ساختمان هتل مجهز به دستگاه های تهویه مطبوع است و فضایی مطبوع و دل نشین را برای اقامت مسافران فراهم آورده است.

امکانات و انواع اتاق های هتل

پارک حیات دبی دارای اتاق هایی با تختخواب های لوکس و پنجره هایی از کف تا سقف است که به بالکن مبله باز می شوند. هر اتاق دارای تلویزیون کابلی، مینی بار مجهز و حمام اختصاصی با وان مرمر است. اینترنت رایگان نیز در این واحدها وجود دارد. سایر امکانات دیگر مانند یخچال، چراغ خواب و تلفن نیز در واحدها وجود دارد. تمام واحدها نورگیری بسیار جذابی را دارند. واحدهایی که می توانید در هتل Park Hyatt Hotel Dubai رزرو کنید شامل:

سوئیت خانوادگی با دو اتاق خواب

اتاق خانوادگی با دو تخت تک نفره

اتاق کینگ با یک تخت دو نفره

سوئیت با یک تخت دو نفره

سوئیت با بالکن

سوئیت اکزگتیو

اتاق کینگ با ساحل

اتاق دو نفره با دو تخت تک نفره

سوئیت ساحلی

اتاق توئین

سوئیت با منظره لاگون

رستوران هتل

این هتل مجلل دارای مراکز غذاخوری در کلاس جهانی است، از جمله رستوران Noepe که غذاهای دریایی سرو می نماید و منظره ها بسیار زیبایی نیز دارند. رستوران دیگر The Thai Kitchen است که با غذاهای اصیل تایلندی که به وسیله سرآشپزهای بومی در سه آشپزخانه تهیه می شوند، تنوع دلپذیری را نیز به این مجموعه بخشیده است. Brasserie du Park یک غذاخوری بین المللی مدرن است که انواع غذاهای امروزی را به سبک هایی خاص ارائه می دهد. مسافران می توانند تمام وعده های غذایی را در این رستوران ها میل نمایند.

فاصله هتل پارک حیات دبی تا جاهای تماشای نزدیک

فاصله تا موزه ایلوژن دبی: 5.3 کیلومتر

فاصله تا موزه دبی: 5.8 کیلومتر

فاصله تا پارک گاردن گلو دبی: 8.7 کیلومتر

فاصله تا موزه آینده دبی: 9.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 7 آبان 1402 بروزرسانی: 7 آبان 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2156

به "هتل پارک حیات؛ اقامتی تکرارنشدنی در سواحل نهر دبی، هتلی با بیشترین اندازه رضایت مسافران دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارک حیات؛ اقامتی تکرارنشدنی در سواحل نهر دبی، هتلی با بیشترین اندازه رضایت مسافران دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید