شاسی بلند با ابهت مدرن T77 رونمایی شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بی ام کارز (BM CARS) در نمایشگاه خودروی مشهد 1402 با یک سورپرایز آمد. این شاسی بلند با ابهت و شگفتانه دقیقه 90، معادلات خودرو های این نمایشگاه را بر هم زد چرا که پیش از این، اسمی از این خودرو برای معرفی در نمایشگاه خودروی مشهد به میان نیاورده بود.

شاسی بلند با ابهت مدرن T77 رونمایی شد

به گزارش اقتصادآنلاین، بستیون T 77 یک SUV با ابهت است که بی ام کارز (BM CARS) آن را در یکی از مهمترین رویداد های خودرویی کشور در معرض دید دوستداران خودرو قرار می دهد. هرچند پیش از این، بعضی خبرنگاران خودرویی نوید ورود این محصول را داده بودند، اما کسی گمان نمی کرد که این SUV در تابستان 1402 معرفی گردد.

بستیون T 77 از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که به وسیله بی ام کارز عرضه خواهد شد. خطوط پرقدرت جلوی این خودرو، در کنار چراغ های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترند های روز طراحی خودروی جهان دارد.

ظرایف طراحی بدنه این خودرو به ویژه در عقب آن تداعی گر خودروی لوکس محبوب ایرانیان یعنی رنج رُوِر است.T 77 مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI که با اتصال به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، توانایی فراوری 175 اسب بخار، قدرت و 258 نیوتن متر، گشتاور را دارد. بعلاوه این خودرو مجهز به سیستم همیار راننده ADAS باسطح L 2 است که نشان می دهد ان را باید خودرویی در کلاس روز جهان دانست.

بنابر شنیده ها، بی ام کارز بعلاوه در آینده نزدیک مدل های از هونگ چی لوکس ترین خودرو ساز چین و هاوال خودروساز خوشنام وام جی خودرو محبوب وجوان پسند و کمپانی سانگ یانگ قدیمی ترین خودروساز کشور کره جنوبی را وارد خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2146

به "شاسی بلند با ابهت مدرن T77 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند با ابهت مدرن T77 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید