تاریخ رونمایی از سری شیائومی 14 و سیستم عامل HyperOS اعلام شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بالاخره شیائومی تاریخ رسمی معرفی از گوشی های سری شیائومی 14 و سیستم عامل اختصاصی HyperOS را اظهار داشت که قرار است در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) معرفی شوند. این یعنی فقط سه روز دیگر با معرفی این گوشی ها و سیستم عامل تازه شیائومی روبرو خواهیم شد.

تاریخ رونمایی از سری شیائومی 14 و سیستم عامل HyperOS اعلام شد

مدتی قبل شیائومی به طور رسمی خبر توسعه HyperOS را گفت که به غیر از گوشی ها و تبلت های این شرکت، قرار است در انواع و اقسام گجت های شیائومی هم مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین با یک سیستم عامل همه فن حریف روبرو هستیم. مدیرعامل شیائومی اعلام نموده که توسعه این سیستم عامل از 7 سال قبل شروع شده و بعد از سال ها، بالاخره به حدی از ثبات رسیده که که حالا قرار است برای عموم کاربران منتشر گردد.

در خصوص گوشی های سری شیائومی 14 هم قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین لایکا از راه برسند. گفته می گردد این خانواده از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل شده و در مدل پرو دیگر خبری از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده نیست. بعلاوه باید به بهره گیری از دوربین چهارگانه اشاره کنیم.

اما در این میان سوال اصلی این است که سیستم عامل HyperOS چه زمانی برای کاربران ساکن کشورهای مختلف ارائه می گردد و از سوی دیگر کدام یک از گوشی های فعلی شیائومی قرار است این سیستم عامل را دریافت نمایند. در خصوص بهره گیری از سرویس های گوگل هم سوالات زیادی وجود دارد که باید ببینیم شیائومی چه راهکاری برای این موضوع در نظر گرفته است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2155

به "تاریخ رونمایی از سری شیائومی 14 و سیستم عامل HyperOS اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از سری شیائومی 14 و سیستم عامل HyperOS اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید