بازی Commandos: Origins معرفی گردید؛ بازگشت کماندوها

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سری بازی قدیمی Commandos قرار است سال آینده میلادی با بازی Commandos: Origins بازگردد؛ یک بازی تازه از یک توسعه دهنده تازه در راه این مجموعه است. این بازی می خواهد این مجموعه را به ریشه های مخفی کاری و تاکتیکی خود برگرداند تا داستان خود را در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم روایت کند. در ادامه برای مشاهده تریلر و جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

بازی Commandos: Origins معرفی گردید؛ بازگشت کماندوها

این بازی قرار است به وسیله استودیو Claymore Game ساخته گردد و وظیفه انتشار آن هم بر عهده Kalypso Media خواهد بود. اگر تا به حال این مجموعه بازی را انجام نداده اید، باید بگویم که اولین بازی از Commandos یکی از پیشگامان ژانر مخفی کاری تاکتیکی بود که در آن با استفاده از توانایی های منحصر به فرد یک جوخه کوچک حرفه ای و متخصص، به صورت ماهرانه ای به مقرهای به شدت محافظت شده دشمن نفوذ می کردید. شش نفر از افراد آن جوخه حرفه ای به این بازی که قرار است که یک پیش عایدی باشد، برگشته اند که شامل شخصیت هایی مثل Jack OHara the Green Beret، Thomas the Sapper Hancock، Francis T. the Sniper Woolridge، Samuel the Driver Brooklyn، James the Marine Blackwood و Rene the Spy Duchamp می گردد.

به نظر می رسد که بازی Commandos: Origins با وعده رابط کاربری بهتر برای شروع فعالیت های همزمان، روش های مختلف مقابله با بیش از ده مأموریت و یک حالت کو - آپ دو نفره قابل بازی به صورت آنلاین یا اسپلیت اسکرین، به فرمول بازی اصلی بسیار نزدیک شده است.

ناشر این بازی یعنی شرکت Kalypso در سال 2019 به هدف ساخت یک بازی تازه از Commandos تصمیم به تشکیل یک استودیو داخلی گرفت. در همان زمان، یک نسخه ریمستر اچ دی هم از سه گانه مخفی کاری تاکتیکی اصلی این بازی منتشر شد که اگرچه در زمان عرضه دارای باگ هایی بود اما به صورت کلی بازخوردهای خوبی را دریافت کرد.

این سال ها هواداران این ژانر با وجود بازی های تحسین برانگیز استودیو Mimimi روزهای خوشی را پشت سر گذاشته اند. استودیو Mimimi ابتدا با بازی Shadow Tactics به نوعی این ژانر را دوباره زنده کرد و سپس با بازگشت قدرتمندانه Desperados 3 آن را استحکام رساند و در نهایت اخیراً هم Shadow Gambit را به انتشار رسانده است. متأسفانه، این استودیو پرسابقه مدتی پیش گفت که پس از عرضه بازی Shadow Gambit به کار خود سرانجام خواهد داد. با این خبر، اکنون امید هواداران این ژانر به بازی Comamndos: Origins معطوف خواهد شد.

بازی Commandos: Origins در تاریخ نامشخصی در سال 2024 میلادی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. بعلاوه این بازی در روز انتشار به وسیله سرویس ایکس باکس گیم پس هم در دسترس خواهد بود.

شما می توانید تریلر و تصاویر منتشرشده از Commandos: Origins را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1402 بروزرسانی: 17 مهر 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2154

به "بازی Commandos: Origins معرفی گردید؛ بازگشت کماندوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Commandos: Origins معرفی گردید؛ بازگشت کماندوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید