ادعای عجیب هری کین درباره حضورش در لیگ قهرمانان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کین پس از سال ها حضور در تاتنهام بالاخره در پنجره جابجایی تابستان امسال از این باشگاه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست تا با پیراهن این تیم به میدان برود.

ادعای عجیب هری کین درباره حضورش در لیگ قهرمانان

بسکمک معتقد بودند که او تصمیم گرفت از تاتنهام جدا شود چون در پی فتح جامی در دوران حرفه ای فوتبالش بود و خود این بازیکن هم در گفتگوهایی که پس از پیوستن به بایرن داشته این موضوع را تایید کرده است. او بارها تاکید کرده که فرصت بازی مستمر در لیگ قهرمانان یکی از دلایل حضورش در این تیم بوده است.

کاپیتان تیم ملی انگلیس حالا صحبت های جالبی را درباره تصمیمش برای پوشیدن پیراهن بایرن و انتقال به این تیم با قرارداد گرانقیمت و قابل توجه 100 میلیون یورویی مطرح کرده که توجه هواداران تیم ملی کشورش را هم جلب کرده است.

او در این باره به میل اسپورت گفت: وقتی همیشه شایعه و برآورد درباره آینده شما وجود دارد، بازی کردن آسان نیست. شما هرگز مطمئن نیستید که قرار است چه کاری انجام دهید. حالا من تمام تمرکزم را فقط و فقط روی بایرن مونیخ گذاشته ام.

فکر می کنم این موضوع که من در دیدارهایی پرفشار به میدان می روم و در لیگ قهرمانان و کورس قهرمانی حضور دارم مطمئنا به تیم ملی انگلیس هم کمک خواهد کرد. این موضوع به عملکرد این تیم در یورو و جام جهانی کمک می کند. این اتفاق در نمایشی که من در یوروها و جام های جهانی پیش رو ارائه خواهم کرد به خوبی نمایان می شود.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2149

به "ادعای عجیب هری کین درباره حضورش در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب هری کین درباره حضورش در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید